googlee76da6385aa73571.html Беларусь в стихах . Полесье - край родной .: Да 70-годдзя з Дня нараджэння Яўгеніі Янішчыц

Поиск по этому блогу

воскресенье, 11 ноября 2018 г.

Да 70-годдзя з Дня нараджэння Яўгеніі Янішчыц


Фотоэтюд
Дениса БУСЛЁНКА


Для мяне ты проста Жэня…

Для мяне ты проста Жэня
І таварышка з глыбінкі.
Ў знак твайго Дня нараджэння
Пасадзіў я дзве рабінкі.

Хай іх ветрычак калыша,
Абуджае мне ўспаміны…
Жаль, насустрач ты не выйшла, –
Я ж прыйшоў на імяніны.

Шлях абрала ты да сонца,
Скарб пакінула багаты.                   
Прызнаюся як сяброўцы:
Слаўлю я твае ўсе даты.

                                             Мікола Панасюк
             

Стоп-кадр


Очень жаль, что Евгения Янищиц не сможет приехать на свое 70-летие со дня рождения (1948-1988), но, увы, время не остановишь, не вернешь. У каждого своя судьба. Обо всем этом читайте в книге Зинаиды Дудзюк “Пара высокага сонца”.
Менавіта на роднай сядзібе Мікола Панасюк пасадзіў сасну ў знак памяці Яўгеніі Янішчыц, з якой перапісваўся ў школьныя гады.

Подготовила к печати
Светлана РУМЯНЦЕВА