googlee76da6385aa73571.html Беларусь в стихах . Полесье - край родной .: У нас в гостях Валида Асадова

Поиск по этому блогу

среда, 25 мая 2016 г.

У нас в гостях Валида Асадова




Асадова Валида Рахперовна родилась 1 марта 2000 года в г. Бресте. До шестого класса жила и училась в Тельмах. С 6-го по 9-ый класс − в СШ № 10, в настоящее время учится в лицее № 1 г. Бреста им. А.С. Пушкина в 10 классе.
Рисует, играет на фортепьяно, занимается спортом, участвует в художественной самодеятельности, пишет стихи.
Два года занимается в литературном кружке «В десяточку» при СШ № 10 г. Бреста.  Посещает  литкружок «Арзамас-2» при лицее № 1.
В 2015 году заняла второе место в областном конкурсе поэзии среди молодежи и школьников « Мы рождены для вдохновения». Награждена Почетной грамотой и ценным подарком.
Печаталась в газетах « Народная трыбуна» и «Брестский вестник». Выступала перед читателями в городской библиотеке им. М. Горького,  в музее спасенных ценностей, а также в средней школе № 10 и лицее № 1 им. А. С. Пушкина в г. Бресте.
К изданию готовится первая книга стихов. Пишет в основном на белорусском языке.


ЦЁМНАЯ   НОЧКА          

Зорка далёкая дрэмле ў цiшы,
Дрэмле, ды толькi нiяк не засне.
Цёмная ночка кранула мяне,
Светла ў небе i светла ў душы.

Цёмная ночка кранула мяне,
Хочаш спявай, хочаш вершы пiшы.
Светла ў небе i светла ў душы…
Хай гэты верш вашу душу кране.

***
У душы маёй вугольчык
Яркiм полымeм гарыць.
Падабаецца мне хлопчык ─
Не дае сябе забыць.

Ён прыгожыя славечкi       
Кожны дзень гаворыць мне,─
Я згараю, нiбы свечка,          
У расчыненым акне.

***

Люблю цябе, мой край палескi,
Зямля цудоўная мая!
З вачамi дзiўнымi пралескi
I спеў над рэчкай салаўя.

Краiн аб*ездзiла нямала
Вялiкiх, дзiўных гарадоў,
Але дзе б не вандравала,
Ляцела птушкай я дамоў.

Люблю ў начы глядзець на зоры,
Што шлюць святло нам на Зямлю…
Твае лясы, твае азёры,
Нiбы жыццё само люблю.   

***
Хоць было i страшнавата,
Ды ў Лунiн  завiтала я,
Туды сабралася на свята
Паэтаў дружная сям*я.

Дарога мне была вясёлай,
Нездарма яна звяла
У першы раз мяне з Мiколай ─
Паэтам вёснаў i цяпла.

З iм столькi гумару i жарту,
Яго ж у вёсцы каранi,
А колькi сiлы ды азарту,
Натхнення, мар i дабрынi?!.

Пясняр свайго ляснога краю,
Ён по экспромту чэмпiён!
Я з добрай зайдрасцю жадаю
Такою ж светлай быць, як ён.


Валiда АСАДАВА сярод
удзельнiка
ў свята “Лунiнская восень”.
Лiстапад 2015 года